The Fact About عطر و ادکلن That No One Is Suggesting

آزاردهنده ترین رفتار متولدین هر ماه که واقعا روی مخه چیه ؟

انتخاب عطر با ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی که طبع معتدل دارد برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به تعویض عطر ندارند و در تمام طول سال می‌خواهند از یک رایحه استفاده نمایند.

البته در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن است رنگ و بوی عطر بپرد.

مترادف ماندگار: ساکن، مقیم، پایدار، جاوید، مانا، ماندنی

این عطر مردانه از سال ۲۰۱۳ تا به حال توانسته به یکی از پر فروش ترین های برند کریستین دیور تبدیل شود. آقایانی که به دنبال یک عطر مردانه خنک و البته مرکباتی هستند، می توانند با اطمینان کامل، دیور هوم کلون را به عنوان یک انتخاب شایسته داشته باشند.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

قیمت عالی فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

همکاران گرامی از بخش فروش عمده میتوانند با ما در ارتباط باشند و از تخفیفات ویژه همکاران بهره ببرند.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *