Not known Facts About عطر مردانه

ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

این بو در هر مراسم و موقعیتی کاربرد داشته و احتمالا نظر همه را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

هنگام انتخاب بهترین رنگ مو، رنگ پوست شما مهم‌ترین عامل در این انتخاب است. از آنجایی که موهای شما دقیقاً در کنار صورت شما قرار دارند، انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند چهره شما را روشن‌تر و یا براق‌تر نشان بدهد و چهره شما سال‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

این محصولات با قیمت بسیار مناسب در تایموشاپ موجود هستند که می‌توانید با صرف هزینه کم یکی از مدل‌های متفاوت آن را خریداری کنید.

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

در زمان خرید انواع ادکلن و عطر‌های زنانه باید به این نت توجه داشته باشید زیرا در صورتی که نتواند رضایت شما را جلب کند نت‌های بعدی نیز برایتان خوشایند نخواهند بود.

تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

جالب ترین روش کاشت موی طبیعی بدون تیغ و جراحی توسط کره ای ها!

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید.

در نت آغازین این عطر خوشبو رایحه اسانس هایی مانند خیار، اسطوخودوس و نارنگی کلمانتین را استشمام خواهید کرد که رایحه ای خوب و عالی را در کنار یک دیگر تشکیل می دهند. سپس در نت میانی رایحه های فلفل سیاه، ریحان، هل و اسمانتوس پخش خواهد شد تا پس از آن در نت سوم و پایانی رایحه هایی همانند روایح چوبی، تنباکو، کهربا، مشک و نعنا هندی رایحه خوراکی و گرم و تند این عطر را تکمیل نماید.

رایحه اولیه: پرتقال خونی، فلفل قرمز شیرین، لیموترش، هل و دانه سرو کوهی

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

If you have any inquiries relating to where and just how to use بهترین عطر مردانه, you could call us at the website.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *