عطر و ادکلن – An Overview

۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

مجموعه عطر تینو با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه توزیع بدون واسطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال و حمایت مدیران مجرب اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر تینو با استفاده از نیروی تخصصی جوان خبره و با اطلاعات به روز دنیا در این حوزه کاری نمود.

البته در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن است رنگ و بوی عطر بپرد.

ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

ضمن تشکر از وقتی که برای معرفی ادکلن ها دارید و در نظر داشتن اینکه بخش زیادی از انتخاب ادکلن برای هر فردی میتونه سلیقه ای باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عطر دیگری که قصد معرفی آن را داریم و در لیست ۷ تایی ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار گرفته است مربوط به برند اکسیس می باشد. این عطر خوشبو در شیشه ای استوانه ای شکل که به رنگ های مختلفی تزئین شده است در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است.

نت ابتدایی را فقط شما حس خواهید کرد چرا که با اولین افشانه و نشستن روی پوست خود را نشان می‌دهد. به علاوه این که در ترکیبات این نت مولکول‌هایی هستند که در تماس با پوست به سرعت تبخیر می‌شوند.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) عطر زنانه با ماندگاری بالا

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

آدرس: تهران، خیابان بنی‌هاشم، خیابان رحیمی کلور، کوچه تیزقدم، پلاک ۳۵

If you are you looking for more on خرید عطر مردانه look into the web-page.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *